2014-11-29

Laskar Cinta

Assalamualaikum ;) Selesai entry tentang TSUNAMI maka datang pula entry tentang Liqa' Sanawi ataupun Laskar Cinta. Apa itu Laskar Cinta ? Sudah semestinya cinta kepada Allah juga Nabi Muhammad SAW. Program Liqa' Sanawi ini bertujuan untuk memberi penghargaan kepada semua ahli BADAR INTEJ serta guru-guru yang telah banyak membantu serta bergiat aktif dalam semua program yang telah diadakan pada tahun 2014 ini. Alhamdulillah, program berjalan lancar dan berlangsung dengan meriahnya.

Seperti biasa, biar gambar yang membicarakan keseluruhan ceritanya. 

Bismillah,








Alhamdulillah ;)

Penghargaan kepada mantan pkb

penghargaan kepada mantan kb

Cabutan bertuah :)

















Terima kasih cikgu ;')





Alhamdulillah, tamatnya program Liqa' Sanawi maka tamatlah juga program BADAR INTEJ pada tahun ini. Syukran Jiddan kepada semua ahli BADAR yang bertungkus lumus dalam setiap program yang dilancarkan, Ustaz Umar yang banyak memberi komitmen dalam BADAR INTEJ serta semua guru-guru dan pelajar yang terlibat secara langsung dan juga tidak langsung. Semoga BADAR INTEJ akan lebih cemerlang InsyaAllah. Doakan yang terbaik buat kami fi dunya wa fil akhirah. InsyaAllah. Sukran Jiddan juga untuk semua pembaca yang setia dengan setiap entry ;) Fi Hifzillah ikhwah wa akhawat. ^^ Moga Allah redha. InsyaAllah. Assalamualaikum ;)




- Katakanlah (Muhammad), ''Jika kamu mencintai Allah, ikutilah aku, niscaya Allah mencintaimu dan mengampuni dosa-dosamu.'' Allah Maha Pengampun, Maha Penyayang -

Ali Imran 03:31 




Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...