2014-11-29

TSUNAMI ( Temasya Sukan Nasyid & Masterchef Intej )

Bismillahhirrahmannirrahim ;) Assalamualaikum ikhwah wa akhawat. Dah lama rasanya blog BADAR INTEJ tidak diupdate. InsyaAllah untuk blog kali ini, kami ingin berkongsi sedikit tentang program yang telah diadakan oleh BADAR INTEJ. 

Alhamdulillah pada 26 hingga 27 September lalu, BADAR INTEJ telah berjaya mengadakan program peringkat kebangsaan iaitu TSUNAMI ( Temasya Sukan Nasyid & Masterchef Intej ). 


Pelbagai pertandingan telah diadakan antaranya futsal muslimah, bola sepak muslim, kriket muslim, nasyid muslim dan muslimah, masterchef dan juga roket Al-Qassam. Banyak sekolah yang telah terlibat serta memeriahkan program ini antaranya SGS, SDAR, SMAPL, SAMURA, dan banyak lagi. Pada malam 26 September itu juga telah berlangsungnya FIFA (Fight Israel Free Palestin) Sedikit talk telah diberikan oleh crew-crew aman palestin yang sudi hadir pada malam itu. Terima kasih Aman Palestin ;) Artis jemputan iaitu Taleeb Mizad telah dijemput untuk memeriahkan lagi malam FIFA . Rasanya kalau ingin diceritakan tentang TSUNAMI memang takkan habislah. Jadi kami biarkan gambar yang menceritakan segalanya ;) 














Alhamdulillah. tulah gambar yang dapat dikongsikan. Biar penat lelah menguruskan sesuatu yang penting apa yang kita buat Lillahi Taala.Sampai disini sahaja entry untuk kali ini. InsyaAllah doakan semoga BADAR INTEJ akan lebih cemerlang pada masa akan datang. Fi Hifzillah pembaca semua. Moga Allah redha ;) Wassalam ^^



Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...